BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 28 iulie 2013

Dormi


Dormi. Nu e nevoie sa stai nopti intregi treaz langa mine sa ma privesti cum imi strivesc fata de perna si parul mi se zburleste tot. Noi nu ne iubim ca in carti. Noi nu ne trezim zambind si imbratisandu-ne inviorati de dimineata pe care o petrecem impreuna. Tu sari din pat sa faci cafeaua iar eu, ceva mai tarziu, ma zvarcolesc prin casa in cautarea canii de cafea. Noi ne trezim abia dupa prima ceasca de cafea si prima ta tigara si abia atunci ne spunem buna dimineata. Atunci ne zambim si dupa ce ma spal pe dinti ma bucur de primul tau sarut.
Imi pregatesti micul dejun. Sofisticat si elegant. Cata iubire trebuie sa ai in tine, cal salbatic, rafinat. 
Noi nu ne iubim ca in filme. Viata reala nu se simte asa. Noi suntem liberi si spontani. Cateodata lenesi si ne place sa facem maraton de Family Guy, rontaind seminte si golind dozele de bere cu lamaie. Nu mi-e frica niciodata cu tine. Nu mi-e frica niciodata de tine. Imi place cand murmuri versuri, ma enerveaza cand inventezi cuvinte care nu exista. Dar mi-a fost dor de asta cand nu ai fost langa mine. Tu ai grija de visul tau si imi dai mie libertatea si curajul de a avea grija de visul meu. Niciodata nu ma judeci, nici chiar atunci cand nu intelegi. Nici eu nu inteleg uneori. S-a terminat filmul, am terminat si cartea. Ei s-au dus, noi suntem tot aici. Tu mare, eu mica. Tu bland, eu sensibila. Tu liber, eu libera. Mi-ai spus ca orice se va intampla, va fi bine pentru amandoi. Te cred, te simt.

S-au stins luminile la acvarii, am hranit eu pisicile. Hai, dormi, iubitul meu. Te sarut si tu tresari. Noapte buna!

0 comentarii: