BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 24 iulie 2013

From Paris with love....


            From Paris with love….sau mai bine zis far away from Paris.
In urma cu cateva ore ii spuneam iubitului meu ca urmatoarea destinatie dupa Amsterdam imi doresc sa fie Paris. La doua ore dupa discutia noastra apare oportunitatea de a merge in Paris.
Cea mai proasta sincronizare…exact ca in fiecare an din clasele gimnaziale cand imi doream sa merg in tabere insa parintii nu aveau suficienti bani sa ma trimita. Ocaziile veneau, ma salutau frumos din mana si apoi treceau, imbratisand select pe cate unul mai stralucit. Exact asa m-am simtit si azi si da, acum dau din picioare ca un copil rasfatat. Dar adultul se intreaba de ce apar oportunitatile atunci cand nu putem face o alegere? Efectiv nu am ce sa aleg, nu am alta varianta decat sa ma uit la altii cum isi indeplinesc vise in timp ce ale mele mai stau un pic pe pauza.
Banuiesc ca e parte din balanta, ieri minunat, azi dezamagitor. Accept ziua de azi asa cum e dar ma intreb inca…Ce trebuie sa invat de aici? 

0 comentarii: