BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 23 iulie 2013

Bratele marii

Azi marea a fost blanda si iubitoare. Mi-a daruit cea mai frumoasa zi. Valuri care se spargeau de barca, apa calda, o multime de vietati printre talpile mele tematoare, limpezime si mister, libertate si adrenalina, iubitul meu ce zambea catre mine in timp ce marea ne stropea blajin. Prieteni cu suflete mari si sensibile s-au bucurat si ei de iubirea marii. Si ca sa fie si mai frumos, au aparut si delfini. Si ce daca m-am zgariat pe tot corpul?  Asta sa fie sacrificiul pentru o zi exceptionala. Aproape de ziua perfecta.
Acum ma bucur cu adevarat ca nu i-am impartasit trecutul meu marii. E mult prea frumoasa ca sa merite suferinte de oameni..

Te primesc in suflet, mare draga, asa cum ti-am promis ca am sa te iubesc in prima mea zi de nastere sarbatorita acasa, in bratele tale. 

0 comentarii: