BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 12 octombrie 2012

I deny fear...I am free to create myself!


Ma dor ochii. Simt o presiune asupra ochilor. Sunt constienta ca exista o presiune asupra ochilor mei. Sunt constienta ca pun presiune asupra ochilor mei. Sunt constienta ca presiunea vine pentru ca ma fortez. Acum sunt constienta ca ma fortez sa nu vad iar aceasta este existenta mea. Sunt constienta ca ma fortez sa vad iar aceasta este existenta mea.
Cum leg presiunea asta de copilaria mea? Pei imi amintesc de vorbele tuturor: sa nu vorbesti cu strainii, sa nu mananci ciocolata de la alti copii, sa nu accepti sa pleci cu nimeni. Frici peste frici bagate in mine cu forta fara ca voi, parintii mei, sa purtati vreo vina constienta. Va inteleg, e modelul cu care ati crescut. Intr-o zi am ales sa nu mai traiesc in frica si sa nu ma mai uit la televizor. Nu citesc ziare si nu ma intereseaza politica si nimic din exterior. Ma fortez sa nu vad ambalaje, minciuni, superficialitate, munca prea putin apreciata, falsitate, rautate pentru ca le-am vazut, am trait cu ele, am trait practicandu-le. Azi ma fortez nu doar sa nu ma uit la ele ci si sa privesc lucrurile din fata mea atat de frumoase. Am sa ma fortez pana cand am sa accept si  binecuvantez durerea de ochi.
Am uitat intr-o zi sa ma bucur de luminsul din padure pe langa care trec in fiecare dimineata si la fel de des imi imaginez cum opresc masina si stau o zi intreaga intre Frunze. Am uitat sa ma bucur ca mi-e frig inainte sa intru in biroul incalzit unde am sa imi beau cafeaua cu lapte. Am uitat sa ma bucur de Baby Polo care e minunata si ma conduce mereu la timp catre cei mai minunati oameni, am uitat sa trec peste aroganta unor oameni pana sa ajung la de inghetatele cu extracaramel in miez de noapte. Si uneori ma fortez, alteori sunt constienta de prezenta lor, ma bucur de ele, devin una cu ele.
Intrebari: de ce oamenii, constient sau inconstient, vor sa ne insusim teama lor? De ce oamenilor li se pare ciudat sa zambesti cand saluti? De ce oamenii nu accepta ca gresesc, ca este normal sa o faca si ca nimeni nu ii va pedepsi pentru asta? De ce nu stiu ca ei sunt singurii judecatori si asprimea pedepsei autoaplicate este indirect proportionala cu nivelul acceptarii de sine…cu cat se accepta mai putin, cu atat se vor pedepsi mai mult. Mama, de ce vrei sa-mi fie frica de singuratate? Tata, de ce vrei sa imi fie teama ca nu merit lucrurile de care ma bucur? Ierta-ti-ma dar va refuz politicos.
Ei bine, societate draga, acestea sunt cateva din motivele pentru care nu stiu cine este Bianca Dragusanu sau la ce ora incepe Vocea Romaniei, pentru ca nu vreau sa imi insusesc modele, comportamente, atitudini, dorinte care nu-mi apartin.
Eu sunt constienta ca imi dau libertatea sa ma creez…astazi aleg sa fiu fluture!

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Intrebari:
- de ce oamenii, constient sau inconstient, vor sa ne insusim teama lor?
- De ce oamenilor li se pare ciudat sa zambesti cand saluti?
- De ce oamenii nu accepta ca gresesc, ca este normal sa o faca si ca nimeni nu ii va pedepsi pentru asta?

Raspunsuri:
- pentru ca au nevoie sa se simta in siguranta, pentru ca frica lor ii face sa se simta in pericol in continuu
- pentru ca au uitat ca am fost creati buni si perfecti
- pentru ca au fost prea mult timp pedepsiti pe nedrept

Iubire? Iubire !