BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 12 octombrie 2012

Are you man enough to be there when I’ll get there?





“Sunt o victima a ta?”
Citand Dex-ul: VÍCTIMĂ, victime, s. f. 1. Persoană care suferă chinuri fizice sau morale din partea oamenilor, a societății, din cauza propriilor greșeli etc. 2. Persoană care suferă de pe urma unei întâmplări nenorocite (boală, accident, jaf, crimă etc
Fugi! Poate ca ai devenit o victima. De ce te tot intorci? Te-am lasat sa pleci, pleaca, nu te mai intoarce.
            Sunt eu, fara sa ma chinui sa fiu altcineva, fara sa-mi pese ce  parere ai despre mine, fara sa conteze daca maine vei mai fi sau nu. Stiu ca te atrage, stiu ca te simti prost de bine. Si fix atunci cand o sa iti placa cel mai mult de mine, am sa te atac si am sa plec doar ca sa ma bucur de gustul turbat al libertatii. Nu-mi pune lesa colorata pentru ca te vei innoda in ea, nu largi lantul pentru ca o sa te incurci in zale, nu ma imbraca in alb pentru ca te vei sufoca in el…nu mai fa nimic….atunci am sa face eu pasi catre tine. Am sa fug haotic inainte si inapoi, poate ca o sa ma impiedic si o sa rad sau cine stie, e posibil sa fac tumbe, sa sar coarda, sa fac pasi de furnica sau sa ma opresc 5 minute sa ma dau pe leagan. Dar intr-o zi voi ajunge la tine. Someday I’ll be ready to become a victim.
Are you man enough to be there when I’ll get there?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Would you be there waiting for me?

Andra Dan spunea...

You are such a fascinating person ! jur ca nu incetezi sa ma uimesti de fiecare data cand scrii ceva de genul asta :)