BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 18 octombrie 2012

Buy me…


Cumpara-ma cu o cafea intr-o seara plictisitoare, sau poate cu un ceai cu scortisoara, sau un vin alb dulce. Incearca un dans in ploaie de vara, cu pantaloni prea grei care se lungesc si tricouri ude si transparente, cu par rosu din care iese culoarea. Poate cu mirosul de iarna pe pielea ta, cu acorduri de chitara si nopti care se transforma in dimineti fara de somn. Cred ca merge cu zambete…da, multe zambete ce devin ras isteric si apoi imbratisari atat de vulnerabile. Sa fie oare tacerea dintre noi un bilet de intrare la spectacolul din mine? Cumpara-ma cu dorinta ta de a ma cunoaste, cu ochii tai care asculta ce nu spun si sufletul tau ce vede cand si de ce zambesc tacut. Liciteaza-mi cuvintele in versuri penibile scrise demult, care te rusineaza dar pe care  eu le ador.  Aprinnde-mi o lumanare parfumata si cumpara-ma cu formele ei de pe pereti. Vinde-ti ranile, cicatricile, acele de cusut, ata rosie si sacul gaurit din care se strecoara curcubee.                 Vand durere, singuratate, tristete, dependenta si din frumusetea acceptarii am sa-mi cumpar libertate, muzica, o chitara, independenta si multe carti. Da, poti incerca sa ma cumperi cu carti, cu lumea lor ce devine parte din lumea mea. Vorbeste-mi despre zane nebune si ingeri frumosi. Uneori imi ajunge doar prezenta ta, sau doar o cafea pe un trotuar de strada prea populata cu priviri de oameni ce nu inteleg si refuza sa vada, sa ma vada, sa ne vada. Cumpara-ma noaptea cu inghetata cu extra caramel, cand ceea ce vreau e nimic iar tu imi oferi totul. Accept si randuri minunate pe o scrisoare scrisa prea greu printre miile de ganduri obositoare
Sunt aici, ma joc in randuri de vis si crosetez realitate asa ca, o cafea e binevenita oricand si cu mare drag acceptata.
Buy me with a coffee?

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Crosetat ti-a fost tie mestesugul cuvintelor, in suflet si in destin, ca sa umpli toata lumea asta cu harul tau si sa deschizi usi ce nu au fost niciodata deschise. Esti minunata!