BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 27 martie 2012

Woman, you are making a statement!

Sunt femei care sunt constante In viata noastra, sunt femei care trec prin viata noastra sau doar cele care trec prin fata ochilor nostrii. Pe care ni le amintim? Pe acelea care au insemnat ceva si au avut ceva de spus in calea lor pe drumul nostru, we remember the ones who make a statement!

Daca mi-as descrie mama in cateva cuvinte ar fi curajoasa pentru ca a ales sa invete din picioare fiecare lectie pe care i-a oferit-o viata , miloasa pentru ca in ochii ei pot vedea dorinta de a-i ajuta pe toti , rabdatoare si ii multumesc pentru asta ca la cate tampenii am facut cand eram mica, mare inima trebuie sa fi avut sa inghita in sec, sa zambeasca si sa ma trimita afara la joaca! Mama blanda si sensibila, puternica si zambitoare, cum sti tu cand sa ma iei in brate si cand sa ma trezesti la realitate, cum reusesti tu sa ai dreptate intotdeauna? Rolul tau in viata mea? Ce ai facut pentru mine? Nu pot sa iti spun in cuvinte si nici macar faptele nu au puterea sa iti multumeasca pentru faptul ca imi esti mama. Priveste-ma cum infloresc din bratele tale si cum invat sa daruiesc si altora ceea ce m-ai invatat tu!
            O alta femeie prezenta in viata mea este prietena mea cea mai buna.care a venit sa faca diferenta intre prietene. Se stie ca femeile sunt rautacioase dar cand  un om patrunde in adancul sufletului si trece prin carapace si ramane acolo sa construiasca un scut uman puternic atunci devine prietena mea cea mai buna. Ti-ai castigat denumirea asta atunci cand ai stat langa mine in fiecare zi, fie ca era o zi de nebunie a gandurilor si furtuna de sentimente, fie ca era pustiu si tacere, ai stiut sa intelegi ce spun si atunci cand nu vorbeam, ai auzit printre cuvinte si inteles neintelesul lor. Ai reusit sa darami ziduri inaltate stupid pe un nor de furie trista si ai impiedicat construirea altora. Ai adus soare in locuri intunecate de care mie imi era frica si ai demontat fiecare mit pe care mintea mea il concepuse in necunoastere. Si am crescut frumos, dreapta cu fata spre soare si iti multumesc ca esti radacina, tulpina, crengi, frunze si flori in viata mea!
            Prietene care cel putin o data mi-ati pus un zambet pe fata, colege de munca pe care v-am ales, prea putine colege de liceu si facultate care ati facut diferenta si ati ramas in viata mea, va sunt recunoscatoare pentru ca m-ati acceptat exact asa cum sunt si m-ati corectat tinandu-ma de mana cand greseam!
            Femei care treceti pe strada, intamplator pe langa mine, femei care aveti curaj sa va ganditi la voi, frumoase nebune care stiti ce vreti si faceti tot ce e nevoie sa ajungeti unde simtit ca e locul vostru, avem toti de invatat de la voi! Voi nu plecati capul ci infruntati neintelegerile cu umerii drepti si capul ridicat, atunci cand gresiti stiti cum sa zambiti si va sunt iertate toate pacatele. Sunteti judecate si condamnate dar nu va pasa ce spune lumea. Va ghidati dupa al saselea simt si rareori gresiti in alegeri.
            Ma bucur sa va cunosc si sa ma numar printre voi, femei curajoase, puternice, naïve, vulnerabile, zapacite, care stiti ca a fi sexy nu inseamna a te dezbraca, femei cu atitudine, you are those who make a statement!

0 comentarii: