BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 23 martie 2012

NU :)

Am spus oricui a vrut sa asculte despre iubirea si respectul de sine. Daca nu te iubesti tu pe tine insuti, cum te astepti sa te iubeasca altii? Daca tu nu te respecti, cum vrei sa o faca cei din jur? Dar am uitat un aspect: puterea cuvantului NU asupra increderii in sine!
“NU” este la fel de pozitiv pe cat este de negativ. Ne poate salva din foarte multe situatii in care ne bagam singuri doar pentru ca nu avem curaj sa spunem nu. Am ajuns la concluzia ca am curaj, foarte mult curaj sa fac orice, mai ales ceea ce simt, cand o simt. Dar nu am avut curaj sa spun NU. Nu am mintit spunand altceva, doar am acceptat sa ma respect mai putin lasandu-I pe altii sa-mi induca o anumita stare. Rezultate ale actiunilor mele lipsite de curaj. Poate i-am multumit pe altii dar de prea putine ori am avut acest tel. Nespunand nu cand si cui trebuia, constient sau inconstient v-am lasat pe voi sa ma calcati in picioare si mai ales eu am lasat sa se intample acest lucru. Curaj am…de ce sa nu iti spun NU daca NU vreau?
Nu o lua personal, nu are legatura cu tine, este strict legat de mine si de respectul fata de mine. Asa cum aleg sa fac ceea ce simt in detrimentul a ceea ce trebuie, asa aleg sa-ti spun NU!
Daca alegi sa o iei personal, sa te simti respins, sa ma placi mai putin, sa ma ignori atunci tot ce faci  este sa nu ma intelegi! Ma aleg pe mine in locul tau, pentru ca eu contez pentru mine, la fel cum ar trebui sa faci tu cu persoana ta!
Nu vreau sa iti dau numarul meu de telefon, nu vreau sa ies cu tine in oras, nu imi place atitudinea ta de victima, nu are rost sa-mi irosesc energia si nu pentru ca nu esti un om bun ci pentru ca eu sunt mai buna pentru altcineva. E simplu, nu o complica! Am dreptul sa fiu egoista. Sunt eu cu da si cu nu, prinsa intre cele doua cuvinte! Nu vreau sa adun frustrari pentru ca aleg sa-ti spun nu evitandu-te si asteptandu-ma sa intelegi asta. NU e personal, nici macar nu e vorba de tine, e vorba doar de mine!
Textul asta nu e pentru tine, este doar pentru mine si pentru increderea mea! Ma accept spunand da si mai ales ma incurajez sa spun nu sub forma lui pozitiva! Un nu zambind pentru mine, tu…ia-o cum vrei!


0 comentarii: