BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 10 martie 2012

Aritmic

Intr-o lume in care exista reguli pentru orice faci, in aceasta lume in care exista miscari acceptate de societate inclusiv in dans, in seara in care daca inchizi ochii sa simti muzica te intreaba cineva daca esti fumat…in aceasta lume am sa te invat sa fi aritmic.
Esti in siguranta sa inchizi ochii si sa uiti de cei din jur, sa lasi ritmul sa-ti intre in suflet, sa alerge prin vene, sa dicteze muschilor contractii. Esti liber sa zambesti si sa uiti cum arata culoarea ochilor mei. Simte-ti respiratia atat de puternic incat sa te inalti pe bas ca sa iei pulsul. Misca-te cum simti, nu te vede nimeni, nu exista nimeni. Este doar muzica fara reguli, fara substante, simte-o asa cum nimeni nu iti da voie sa o faci. Ne-au interzis pana si asta. Dar nu am semnat nici un regulament intern cand am intrat aici si, in plus, esti invizibi  pe condica de prezenta a lumii statice. Esti miscare, armonie, lumina muzicii.
Acum deschide ochii.Ai sa dai nas in nas cu mine si ai sa iti vezi umbra in coltul ochilor mei. Acum sunt si eu in siguranta sa inchid ochii. Ai grija de mine asa cum am avut eu de muzica inimii tale.
Bine ai venit in lumea mea aritmica pentru ceilalti!

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Chiar ca am invatat asta cu voi... just, Let it go and feel any rhythm. Or none. Or just your heart beating.