BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 15 aprilie 2012

Nu stiu ce nu stiu

Atunci cand stiu prea multe imi dau seama cat de putin cunosc defapt. Cat de goala sunt in fata unor momente si situatii. Cred ca stiu suficient si imi dau seama ca nu stiu nimic, nici macar sa merg drept pe picioarele mele. Sunt un adult care merge de-a busilea, care se foloseste de palme pentru a nu cadea direct in nas. Nu stiu sa trag o linie dreapta pe un caiet imaginar, ce pretentii sa am sa imi scriu frustrarile? Nu stiu sa vorbesc adevaratele cuvinte din interior, atunci cum sa imi cant nebunia? Nu stiu nici macar cum sa te salut, deci cum sa te invit in camera mea mica, aglomerata de spatii goale? Nu stiu in ce sertar am uitat diplomatia si daca mi-am spalat recent papucii de casa. Nu am covoare pe jos, am doar un strat rece si unul fierbinte asa ca o sa gasesti tu o temperatura optima. Peretii mei sunt foarte destepti, isi schimba culoarea in fiecare zi, astazi sunt gri, ieri erau verzi, mi-au promis ca maine o sa fie rosii. Poate nu o sa  te simti confortabil pe un pat de spini tociti dar eu dorm in fiecare zi in el. Am ursi de plus morti de zambete false dar poti sa ii gnori, eu asta fac. Ba chiar te rog sa ii arunci la gunoi. Mai am un ceas invizibil pe care nu stiu sa-l citesc asa ca sa nu ma intrebi cat e ceasul pentru ca nu vreau sa stiu cand vi si nici cand pleci.
Vreau sa fac curatenie generala, sa arunc tot ce e vechi si inutil, sa vad potentialul din spatiul limitat. Dar cum curatenia generala se face inainte de sarbatori probabil ca o sa astept Craciunul.
Si la urma urmei nici nu stiu de ce as face curat in dezordine pentru ca si ea are ordinea ei.                                 
Si cu toate astea tot nu stiu…Nu stiu despre tine, nu stiu despre mine si nici macar nu stiu ce nu stiu.
Mai e si maine o zi, maine o sa aflu…

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Vreau si eu ceas ca al tau. Care sa-mi aduca aminte doar ca timpul nu exista si sa nu mai doara "cand vii" si "cand pleci". Sa fie mai simplu. Hell with time. It is just an invention.

Iar peretii... fa-i sa fie verzi azi. Ca ai mei. Hai sa ne inchistam in camere mici si verzi, sa bem ceai verde si sa ne uitam prin ochi verzi. Tu. Ca eu traiesc numai cu ADN de verde, dar imi ajunge.