BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 4 aprilie 2012

“Don’t judge me on the reputation of others!”

Nu am mai incercat sa par altcineva decat sunt exact de cand am aflat cine sunt! Si cand nu sti cine esti nu ai cum sa vrei sa pari altcineva pentru ca nu sti cine sa te prefaci ca nu esti. De unde sti ca vreau sa par altcineva decat sunt daca nu cunosti cine si cum sunt defapt? Sti ca recunosti in tine absolut tot ceea ce spui despre mine? Sti ca vorbesti despre tine defapt?
            E cel mai usor sa judeci oamenii dupa aparenta si este cel mai dezirabil social sa ii indepartezi pe cei diferiti. Cautam oglinzi si cand gasim pe cineva asemanator, il indepartam pentru ca ne aminteste prea mult de noi. Cautam pe cineva diferit si cand il gasim il respingem pentru ca ne-am dezintegra social acceptandu-l. In mare parte din zilele nu ne acceptam nici macar pe noi, nu ne asumam ceea ce suntem si nu ne purtam culoarea in lume. Unoara le pasa ca sunt judecati, altora nu.
            Te-am intrebat eu daca ma placi? Ti-am cerut eu sa intri in vorba cu mine? Crezi ca ai vreun drept, in conditiile in care nici nu te intereseaza persoana mea, sa ma iei la intrebari si sa mai ai pretentia sa iti raspund? Si ce daca nu seman cu nimic din idealul tau de femeie, iubita, prietena sau sora? Nu ma intereseaza daca ma accepti sau nu, imi place doar ca te las sa ai impresia ca imi pasa ce crezi tu. Si iti zambesc pentru ca stiu ca asta te dezarmeaza! Nu exista arma care sa lupte impotriva unui zambet, scuturi sau bariere. Si stiu ca devi confuz. Daca te-ai opri o zi din ritmul tau impus de altii si ai vedea defapt cum sunt…acum imi zambesti. Si sti de ce? Pentru ca indiferent ca iti place sau nu drumul meu s-a intersectat cu al tau. Pleci tu sau plec eu sau poate plecam impreuna ca prieteni, de mana, impartasind informatiile care ne dau putere.
            One day I made a difference in somebody’s life, we all have done that or we will! And somebody made a difference in our life and left scars, wounds, regrets and good memories. Suntem construiti din caramizi sfaramate si inchegate cu vise! Imi asum ceea ce sunt, cum sunt, greselile si influentele, sunt cine sunt indiferent daca iti place sau nu, iar eu pot sa te accept pe tine asa cum esti! Probabil asta te deranjeaza, ca pot sa te iau asa , sa nu te judec sau sa incerc sa te transform in mine. Inclusiv intrebarile tale sunt o confirmare pentru mine ca imi place ceea ce sunt. Asa ca iti multumesc pentru provocare! At the end of the day I am who I am!

0 comentarii: