BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 3 februarie 2013

Some say love ain't worth the buck...




Sunt fericita.  Desi corpul meu e in dureri teribile acum. Am intrat timid in intuneric si am iesit lasand in urma lumina si liniste. Iar acum corpul meu comunica direct cu sinele meu care il investeste sa ii exprime durerile. Si ma dor toate, ma dor muschii, imi sunt genunchii slabi, ma bat in cap forte invizibile si apoi imi dau pace. Si stiu ca durerea este parte din mine dar nu sunt eu durerea. Asa ca fi binevenita, te primesc, te inteleg si apoi iti dau drumul.
            Nu vreau sa mai acumulez ganduri toxice, nu vreau sa mai scufund corabii cu criminali ai gandurilor mele, nu vreau sa tune si sa fulgere. E prea cald si bine acum ca sa se mai intample asta. Ploua prea frumos ca sa nu simt bucuria pe pielea mea iar vantul imi e resursa sa merg inainte pe drumul meu. Si-mi iubesc corpul pentru ca e destept si a invatat limba sinelui meu. Si in fiecare zi invata tot mai multe. Si-mi iubesc mintea ca e deschisa si cand e artagoasa stie sa-mi atraga atentia. Si stiu ca e bine si asa greu si-mi dau timp si voie sa simt in ritmul meu. Si te iubesc pe tine, suflet extraordinar ce imi ti sufletul in brate de 9 ani de zile si nu i-ai dat drumul nici macar cand ai fost coplesita de ale tale. Toata fiinta mea iti multumeste pentru blandetea, rabdarea, sinceritatea, nebunia si iubirea ta. Te iubesc si pe tine suflet ce ma simti in culori si-mi canti melodia preferata cu voce de inger. Cate lacrimi mi-au curs pe umarul tau si cate zile am ras pana la epuizare, cat ma hranesc cu forta ta cuceritoare de imposibil; iti multumesc si o voi face vesnic.
            Ma bucur sa vad cum intra in viata mea oameni alaturi de care pot sa cresc si care scot ce e mai bun in mine. Si scot si ce e mai rau si raman acolo sa facem ordine, sa aerisim, sa donam ce nu-mi mai trebuie, sa asezam frumos pe rafturi si sa-mi cante seara inainte de culcare.
            Viata mea invarte muzica pe file de carte scrise cu flori de mac. Eu nu cant ci doar ma las incantata de voi, cei care faceti asta pentru sufletul meu. Eu nu scriu ci doar imi citesc gandurile scrise de alte minti intr-un mod mult mai frumos. Va rog, luati-mi emotiile si exprimati-le voi cand eu sunt prea fericita sa o fac. Toti cei a caror poezii le-am citit si-am muscat din ele, sunteti minunati si sa ma intorc pe blogul vostru e ca si cum m-as vedea scrisa pe geamul aburit al unui tren spre mare. Doar cei care pot sa simta, doar ei vad. Si voi m-ati vazut chiar daca nu ma stiti. Da-ti-mi voie sa-mi hranesc ego-ul si pentru doua minute sa cred ca este pentru mine. Si apoi dorul de poezie imi dispare. E bine.
            Si ce mai iubesc zanele si ingerii, diminetile de duminica cu carti si cafea, tolanita pe covor; ciocolata cu alune de padure topita si mancata alaturi de cea mai buna prietena; bucatile de caramel peste frisca din ciocolata calda; labradorii, pisicile, lupii si vulpile; florile de mac si florile de camp; mirosul de paine coapta, abia scoasa din cuptor; vinul rosu dulce; jagermeister-ul cu suc de merisoare, betele de scortisoara si de vanilie; feliile de lamai in ceai; puloverele groase si moi si atat; penele; sfoara si nodurile ei; frunzele din copaci si cele cazute; UGG-urile; sa-mi tarai picioarele; masinile de scris; bocancii; Amsterdam; marea iarna; corzile rupte de la chitara; mirosul de tipografie; creativitatea exprimata sub orice forma, care ma uimeste si la mine si la altii; tatuajele si pierce-urile; pastele gatite oricum; condusul masinii; trenurile cand sunt in gara pe banca si ele vin si pleaca; caietele frumoase si creioanele simple; inceputul oricarui anotimp; focul in soba si lemnele de foc; strugurii albi; caii; fiecare rasarit si fiecare apus; oglinzile pentru capacitatea si frumusetea pe care o reflecta; lumanarile; esarfele sub orice forma, culoare sau textura; barbatii care le poarta; barbatii care gatesc si iubesc animalele; salbaticia din oameni si animale; sa-mi fie frig si apoi sa intru la caldura; sa inchid ochii; sa stau desculta; paiele roase si prietenii care stiu de ce; sa uit de timp; plecarile spontane catre oriunde; inghetata cu stafide si rom; inghetata cu extra caramel; camasile de barbati purtate de femei; iaurtul cu banane si miere; mansardele; tiul-ul; cosurile si cutiile; scarile; revelatiile in alti oameni; dorul de tine. Si o sa iubesc in fiecare zi cate ceva sau o sa-mi reamintesc sa iubesc mai frumos acelasi om sau lucru ori gand.
“Some say love ain't worth the buck but I'll give every dime I have left to have what I've only been dreaming about” 

0 comentarii: