BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 29 iunie 2012

“Tu te indragostesti de cele mai ciudate lucruri la un om!”

M-am indragostit de tine in secunda in care mi-ai spus asta! M-am indragostit de oameni si de ceea ce lor li se pare firesc sa faca iar mie mi se pare extraordinar.
Sa tai ceapa, sa desfaci dopul sticlei si abia apoi sa-mi dai sa beau apa cand mi-e sete, sa iti fie frica de frica mea de inaltime, sa iti imaginezi scenarii si tot felul de masuri de siguranta pentru mine, sa ma ti de mana cand conduc si sa te dulce enervezi cand trebuie sa imi iau mana din palma ta ca sa o pun pe volan, sa privesti teatrul lunii si stele care se transforma in avioane care apoi dispar cu zeci de dorinte si sa iti fie dor sa fi copil. M-am indragostit de dragostea ta pentru mine dimineata cand ma trezesc cu ochii umflati, cu dungi de perna pe obraz, cand tot ce vreau e un dus si o cana mare de cafea iar tu nu ma lasi sa plec pentru ca iti e prea dor. Ma faci sa ma gandesc la lucruri si la cum ajung sa fie facute ele. Ma provoci sa te provoc si asta ma provoaca si mai tare. Ma enervezi iar eu invat sa trec din ce in ce mai repede si sa renunt din ce in ce mai usor la orgoliul meu prostesc. M-am indragostit de modul in care rostesti cuvantul delicios desi cateodata e o exagerare plina de iubire si joaca. Si cam atat acum…nu iti dau tot de la inceputJ
Tu, omultet jucaus in glas si cuvinte, m-am indragostit de modul in care vad ca ma vezi. Cum instalezi tu joaca in viata mea si faci ca tusul de ochi sa fie mai usor de aplicat iar rujul rosu sa vorbeasca despre sexualitate. Numai tu poti sa te speri de mine si apoi sa ma adori si sa-mi vezi potentialul. Iubesc cand vezi ca iti multumesc din ochi atunci cand nu spun nimic pentru ca ce simt e prea greu de explicat.  Iubesc cum impartasesti muzica din viata ta, cartile, prietenii si zambetele tale. Share with me…I will take good care of everything is coming from you!
Iar tu…m-am indragostit de reactiile tale stupide si pline de haos cand pleci brusc si uiti de tot si toate, de acel “nu” la orice chiar inainte sa rostesc ceva, de respectul tau fata de tine, fata de mine si fata de orice, de dragostea ta neconditionata pentru animale, de sacrificiile pe care le faci pentru a-ti sustine cauza, de corectitudinea si fermitatea ta, de tot ce sti si recunosti defapt ca nu sti nimic si de expresia tampa de pe fata ta cand accepti ca viata e un sistem complex de invatare unde nu exista fituici si nici profesori. M-am indragostit de faptul ca te enervezi atat de tare cand cineva ma raneste incat fara sa vrei ma ranesti si eu la fel iar tu imi arati ca nu stiu sa fac diferenta intre oameni atunci cand ma doare ceva. Constant esti o sursa de energie si informatii iar atunci cand ti se pare ca ai secat, sa sti ca e doar primul nivel si e timpul sa treci la urmatorul.         
M-am indragostit de dubstep, de oameni care impartasesc informatiile cu atata caldura incat nu stiu cum sa le multumesc, de ingeri care ma tin in brate, de zane care se joaca in parul meu, de pesti mici in acvariu care desi erau acolo dintotdeauna eu abia acum i-am vazut, de schimbari, de creativitate, de fotoliul meu din balcon, de maturitatea ascunsa din fratele meu, de masina mea, si de mine…in fiecare zi!

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Esti absolut....... absoluta.
Pana peste urechi.
Numai stele si raze, si se simte fantastic si in afara!
Indragostirea de sufletul celeilalte, de felul de a fi si a spune lucrurile...este fantastic de reciproc, sa ma crezi !
Iubire infinita si...
again...
Lafaie-te in toata frumusetea asta !!!!!!