BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 13 iunie 2012

“Be safe, little fairy!”


Mi-a spus o veche prietena astazi ca m-am schimbat si nu in bine. Si m-am gandit ce inseamna schimbare in rau si in bine? Cine este acel juriu care decide criteriul? Eu am ales schimbarea, am imbratisat-o pentru ca aveam nevoie sa ma gasesc pe parcursul ei. Am ales sa schimb si relatia noastra si nu doar tocmai pentru ca nu mai aveam ce bun sa aduc prin ea. Mi-a facut bine atunci cand am avut nevoie dar ce rost are sa tin un hanorac pe mine cand intru in apa sa innot?                   
Gresit este sa ramai constant atunci cand totul se schimba, inutil este sa te opui lucrurilor pe care le simti doar pentru ca convingerile tale nu te lasa. Totul se schimba, toti ne schimb iar unii inteleg si vad schimbarea in mine, altii o refuza si ma resping. Tot ce pot face este sa va multumesc, voua oameni minunati care ati fost temporar sau inca sunteti langa mine si sa nu va cer sa intelegeti ca plec atunci cand nu am nimic bun sa va dau. Sunt si eu temporara in viata voastra cum sunt unii in viata mea, am incetat sa mai cred ca exista ceva for granted, ca nu poti pierde sau rani. Am invatat sa-mi asum consecintele faptelor mele si ca ceea ce se intampla acum sunt urmarile gandurilor si dorintelor mele. Mi-am dorit sa cresc iar de-a lungul procesului de la unii a trebuit sa-mi iau la revedere, altora le-am urat bun venit si i-am luat in brate.
Nu am sa ma chinui inutil sa aduc in prezent ce s-a consumat in trecut. Totul este consumabil, cum imi place mie sa spun, inclusiv noi ne consumam. E necesar sa ne intelegem rolul in viata noastra, in viata altora si sa acceptam schimbarile caci sunt indicatori spre cunoastere.
Azi mi-ai spus ca m-am schimbat in rau iar la cateva ore o prietena mi-a spus “Be safe, little fairy!” doar pentru ca am ales sa plec din fata unei discutii inutile si sa petrec putin timp cu ea.
M-am schimbat si ma schimb in continuare, nu vreau sa am convingeri care sa ma limiteze pentru care sa pledez fara scop. Le las si pe ele sa se schimbe iar daca asta ma implineste pe mine si te dezamageste pe tine, dintr-un motiv egoisto-altruist am sa o fac si am sa te indepartez ca sa nu te oara iar pe mine sa nu ma tine in loc.
Good by my little ladybug!

4 comentarii:

Andra Dan spunea...

Little fairy, hei, nici nu stiam ca te-a impresionat asa de mult ! I am still amazed by the power of words that never meant anything for others, before.

Intr-adevar, oamenii catalogheaza, eticheteaza, masoara si analizeaza, intr-un cuvant judeca si ras-judeca tot ce faci, pentru ca nu se simti comfortabil ei insisi cu schimbarile lor sau nu stiu cum sa le faca fata. De asemenea, o fac pentru ca nu mai sunt pe aceeasi lungime de unda cu tine si nu stiu cum sa reactioneze, si in loc sa te ia in brate si sa iti dea drumul sa zbori pe drumul ales de tine, incearca, de multe ori involuntar, sa te incorseteze in mod egoist, ca sa ramai inca acolo langa ei, si sa ii ajuti... sa nu evolueze.
Dar tu nu esti genul asta de om si sincer, te felicit in fiecare zi pentru aripile tale care nu inceteaza sa se deschida !

andreea angheluta spunea...

Si eu la randul meu i-am incorsetat pe altii dar am invatat apoi sa le dau drumul si le-am facut si avant atunci cand nu aveau curaj:)

Andra Dan spunea...

Pai de incorsetat, si eu am facut-o. Si inca mult si in toate felurile. Invatam in fiecare zi cum sa nu o mai facem. Eu zic ca suntem pe drumul cel bun... :)

andreea angheluta spunea...

cu siguranta:D si la urma urmei nu exista drum bun sau rau, toate drumurile duc catre tine insuti asa ca e ok:D