BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 13 iunie 2012

magic fortune cookies


Am fost invatata sa fiu sceptica in privinta schimbarilor, a lucrurilor primite gratuit, a oamenilor care fac gesturi fara interese ascunse, a celor care zambesc doar pentru ca au energie pozitiva de impartasit, a banilor gasiti pe jos exact cand era imperativ necesar, a semaforului care se face verde cu 10 secunde inainte sa apesi frana, a cabinetelor medicale la care nu trebuie sa stai la coada pentru ca se lucreaza organizat, a femeilor care fac diferenta, a barbatilor care stiu sa planga si sa ceara ajutorul si lista poate continua.
Insa de 6 luni incoace am invatat ca pot sa fiu eu fara sa imi fie teama ca voi fi catalogata.
Voi, my magic fortune cookies m-ati sustinut sa citesc, sa vorbesc, sa accept tot ce a fost, sa iert, sa ma iert, sa invat sa iubesc aura fiecarei flori, sa vorbesc despre ce imi place cu atata dorinta si sa ma intreb de ce nu imi place ce imi displace si sa gasesc inlocuitor. M-ati invatat sa tac, sa ascult, sa va ascult linistea, sa va inteleg grimasele, sa va las sa ma imbratisati zgomotos, sa cant pe aceeasi melodie cu voi, sa renunt la ochelarii de vedere pentru cei de soare, sa ma dau cu ruj rosu pe buze, sa nu imi fie frica de sexualitatea mea si de idei trasnite pe seama carora radem toate. M-ati invatat ca e fericirea mea sa recunosc cand am o problema sau doua sau trei, sa nu imi fie rusine de faptul ca am nevoie de cineva pentru a rezolva ceva,  ati dovedit ca sunteti langa mine orice nazbatie as avea de impartasit si ca radeti si atunci cand plang pentru ca asta e cel mai frumos moment pe care il pot trai. M-ati invatat sa ma bucur de mine si de voi, sa traiesc prezentul asta magic cu voi si ca nu e nevoie sa ma modific, pliez dupa alta personalitate doar ca sa fim prietene ci ca e cel mai bine sa fiu eu si imi sustineti visele pe un pod de palme foarte bine unit.
Sunteti neconditionat langa mine cand sunteti departe, sunteti capabile nu doar sa intelegeti importanta singuratatii in viata unui om ci si sa stabiliti granita peste care iar sunteti voi.
Nebune frumoase care nu gandesc si nu isi fac planul ca tiganul, femei ce ma seduceti noaptea cu atitudinea voastra rebela, atunci cand nu ma mai cunosc ma uit la voi si va iubesc din ce in ce mai mult!
Are rost sa va multumesc? Nuuuuuu pentru ca vreau mai mult din ce insemnati voi pentru voi si in viata mea, graia cea lipsita de diplomatie! In final eu pot sa am 4 magic fortune cookies, pentru ca merit!:) 

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

<3 iubirea e intotdeauna cea care ne da entuziasmul perfect de a pune capul pe perna, pentru ca maine sa o iei de la capat. si eu... abia astept sa fie maine,intotdeauna, alaturi de minunatele mele fortune cookies !

andreea angheluta spunea...

imi place sa va descopar pe voi..in fiecare zi sunteti imprevizibile si imi place tare:D