BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 30 mai 2012

Tac inainte sa urlu!


            Fiecare om pe care l-am intalnit a avut doua figuri, una de om bun si cealalta de om rau. Sunt oameni la care am vazut doar partile frumoase, unii care mi-au aratat doar partile urate si cei carora le-am vazut pe amandoua. Dar am incercat sa nu ii judec sau condamn pentru ceea ce sunt si fac. Daca o persoana mi-a aratat doar ce are urat, inseamna care are ceva bun dar pentru altcineva. Am cautat sa inteleg motivatia fiecarei stari si fiecarui comportament, am inteles frica, lasitatea, nebunia si rebeliunea de moment.
Stiu ca nu trebuie sa fie toti ca mine doar pentru ca asa sunt eu, stiu ca sunt judecata si renegata pentru niste fapte a caror motivatie nu intereseaza pe nimeni. Stiu ca sunt un mac pe un camp de maci dar nu ma rupe dintre ei. Nu rupe din mine ceea ce nici nu sti ca am inauntrul meu, nu ma compara cand nu sti ce sa treci pe lista, incearca sa cunosti inainte sa iti faci o parere. Cat de las poti sa fi sa vrei ceva doar pentru a nu-l avea altcineva?
            Cos, lipesc, cicatrizez si acopar pe o parte si tai, adancesc si sangerez pe alta parte. Intotdeauna o sa mai am locuri de rupt, intotdeauna o sa ai ce rani in mine. Intrebarea mea este daca o vei face macar dupa ce ma vei cunoaste? E ok sa ma ranesti pentru ca asta iti da importanta dar macar cauta sa ma cunosti, sa intelegi ceva din mine! Nu te grabi sa ma compari, nu-mi dramatiza existenta mai mult decat o fac eu si nu ma provoca! Lasa-ma sa scot ingerul din mine ca apoi sa ai arme impotriva demonilor mei.
            Am sa ma opresc aici, am sa tac inainte sa incep sa urlu si sa te speri!

1 comentarii:

Andra Dan spunea...

Dac-ai sti ce as urla si eu, cred ca am rupe cativa pereti impreuna.