BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 17 august 2012

Gresesc? Nu! Sunt doar prost inteleasa!



            ...acel moment al vietii sau momente in care devi centrul interesului pentru vanatorii de barfe…doar pentru ca esti copilul cuiva sau fosta cuiva…acele momente in care cei din exteriorul tau cred ca te cunosc mai bine decat o faci tu si isi permit sa iti controleze, dicteze si insceneze viata. Rolul tau in viata ta devine secundar daca nu chiar episodic. Acei oameni care habar nu au ce simti, prin ce treci, ce traiesti, cum comunici, ei, tocmai ei, vin si iti impun parerea lor ca pe o tema copiata de la elevii mai mari.
Dar m-ai intrebat de ce nu ma cheama ca pe tine si de ce nu suntem una si aceeasi persoana? Pentru ca sunt EU si atat! Eu cu viata, experienta, sentimentele, visele, cacaturile mele care nu te privesc. Cum iti permiti tu, strain in lumea mea, sa iti exprimi parerea, sa spui lucruri de care nu ai habar si pe care nu le-ai simtit niciodata?
            Dar voi, oameni cunoscuti, dragi care aveti cheie de la usa de la intrare, de ce tindeti sa deveniti medie, exterior? Stiti ce simt? Sti? Crezi doar ca sti dar nu ai habar. M-ai intrebat cat de greu imi e sa iti spun chestii pentru ca la sfarsit sa ma critici pentru ca nu am facut asa cum ai fi procedat tu? Da, gresesc, poate mai mult ca altii dar tu esti altfel decat masa de oameni din afara. Uita-te pe geam doar, nu te du afara, dincolo de usa. Intreaba-ma ce simt, incearca sa te pui in locul meu sa simti un sfert din ce simt eu, gandeste din punctul meu rezonabil de vedere si sustine-ma chiar daca nu e ce ai face tu. Defapt nici tu nu sti ce ai face pana nu te-ai confrunta cu situatia respectiva. Si crede-ma, ce spui acum, maine se poate schimba.
            Am obosit sa aud pareri si solutii si proceduri. Nu exista! Ceea ce credem ca vom face, surpriza! nu vom face asa cand vom ajunge in acel punct. Vom gandi mai rezonabil si nu rece si obiectiv. Vom fi subiectivi si vom incerca sa ranim cat mai putin in jur si chiar pe noi.
Fi rezonabil cu viata mea, cu deciziile, gandirea si sufletul meu. Sunt doar un muritor su ganduri sarace, umeri goi si suflet vessel!

0 comentarii: