BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 16 septembrie 2012

I am ME!




Exact atunci cand tai corzile care ma leaga de voi, de sufletele voastre, de prezenta voastra fizica, exact atunci veniti inapoi spre mine, pe rand, ca la un restaurant unde in meniu sunt incluse atentia, afectiune si caldura.
            Trec dintr-o camera in alta si gasesc oameni diferiti ce simt variat despre acelasi factor agresor al emotiilor lor. Toti plangem cu aceleasi lacrimi, ne incruntam cu aceleasi riduri, ne sarutam cu aceleasi buze tuguiate, traim din aceeasi inima, murim in aceleasi frustrari.
Astazi am invatat un cuvant nou: rezistenta!
Cred ca incercarea ta de a ma depersonaliza este o rezistenta la a-mi da drumul, la a ma pierde. De ce atunci cand nu mai sunt cum vrei tu, consideri ca m-am schimbat in rau? De ce ma judeci, de ce crezi ca te judec, de ce iti creezi probleme inainte sa apara, de ce nu ma intrebi cand vrei sa sti ceva?De ce nu vreis a sti? De ce spui nu cand eu spun ca sunt de parere ca…de ce respingem si apoi ne plangem ca suntem singuri? De ce nu investim in singuratatea noastra? Pentru mine, care nu ma intreb de ce,  cred ca am adunat cam multe vitamine D si C…oare  am vreo carenta?
Am o carenta de timp, de spatiu….pacat ca lumea nu cunoaste relatiile in care  se pune prêt pe libertate, pe oportunitati, pe dezvoltare personala. Sunt un burete informational, simt pentru prima oara in viata mea ca imi doresc informatiile pentru mine, ca vreau sa scot dopuri din vene infundate si ca simt sa binecuvantez echilibrul.
Lasa-ti-ma 5 minute sa ma adun, sa ma vindec de ranile voastre si  apoi sa le descopar pe ale mele, imprastiati randurile ca pe nisip suflat de vant si valuri de spuma rece. Refuz sa cred ca ceea ce vezi in mine nu trece intai prin filtrul experientei tale, refuz sa cred ca eu sunt oglinda ta intunecata…imi spui ca te-am salvat iar tu nu ma poti salva acum. Eu ma pot salva dar lasa-ma 5 minute in care sa fiu eu cine sunt cu adevarat.
Dupa ore de teorie bazala ce-mi serveste ca hrana pentru creativitate si samanta in pamant fertile de cunoastere, ma intorc la Dumnezeul meu fara biserica, preoti si alte instrumente!
Draga Dumnezeu…sunt aici sa ma creez in oportunitatile chemate de mine! Am descoperit ca sunt mult mai puternica in triunghiul minte-corp-suflet decat as fi putut crede vreodata! Iti multumesc pentru perfectiunea din mine!

2 comentarii:

Anna spunea...

si apoi ne intrebam si ne frustram de e suntem singuri, cand tot ce avem nevoie este sub nasul nostru....dar rezistenta e la putere!!! Minunat post-ul :X

Andra Dan spunea...

Mai puternica, mai senina, mai adunata, mai minunata ca niciodata.
Sunt mandra de tine si simt ca te-ai legat de tine cu franghii indestrucibile. Esti un fenomen!