BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 14 aprilie 2014

We are making a great team

Stii de ce? Sigur ca stii. Dar o sa iti mai spun ca semn de recunostinta.
Great team! Pentru ca avem acelasi obiectiv dar ne respectam diferentele de ritm. Cand eu nu fac nimic, ma lasi in pace si iti faci partea ta. Daca facem nimic simultan, eu la un moment dat, ma iau de tine. Iar tu ma lasi in pace. Cand tu nu faci nimic, eu fac tot dar nu si partea ta. Nu cea pentru care am nevoie de forta si inaltime. Si uite asa ma las ajutata de tine si tu inveti sa primesti. Am ramas cu masina in drum, in ploaie, am urlat, am dat telefoane dar si atunci am fost o echipa cu doua moduri de rezolvare. Tu maestrul, eu motorul. We got home. Locul in care si catre care facem totul in echipa. Pentru ca nu exista un noi fara tu si eu.
Kiss the rain whenever you miss me...


sursa foto: fotochitei

0 comentarii: